1)Günümüzde öğrenmeyi geliştiren
koşullar konusunda farklı kuramsal yapıların ortaya konmasıyla birlikte
psikoloji alanında olduğu gibi eğitim alanında da davranışsallıktan
bilişselliğe ve bilişsellikten ______________ doğru bir değişim yaşanmıştır.
2)Öz-düzenlemenin merkezinde yer alan
konu, anlamları yapılandırmanın ötesinde ________ sürecinin düzenlenmesidir.
3)__
_________, öğrenciler sergiledikleri performanslarını belirledikleri
standartlar ya da ölçütlerle karşılaştırırlar ve çalışmalarının niteliğine
ilişkin biçtikleri değere göre öğrenme etkinliklerini uyarlarlar.
4)___
_______,öğrencilerin öz-düzenleme becerileri geliştiren yansıtıcı bir
değerlendirme şeklidir.
5)Öz-düzenleme becerisi gelişmiş
öğrencinin özellikleri nelerdir?
6)Öz-düzenleme pek çok kuramsal bakış
açısı tarafından tanımlanmıştır. Bunlardan birini kimin tarafından
tanımlandığını ve tanımını yazınız.
7)Aşağıdakilerden hangisi öz
düzenlemenin tanımını yapmamıştır?
A) Pintrich
B) Risemberg ve Zimmerman
C) Piage ve John Dewey
D) Perry ve Drummond
E) Schunk ve Ertmer
8)Aşağıdakilerden hangisi öz
düzenlemenin stratejilerinden değildir?
A) Üst biliş stratejileri
B) Davranış stratejileri
C) Bilişsel stratejiler
D) Motivasyon stratejileri
E) Kaynakları yöneltme stratejileri
9)Aşağıdaki ortamlardan hangisi kaynakları
yönetme açısından diğerlerinden farklıdır?
A) Okul
B) Sınıf
C) Akran grupları
D) Evdeki çalışma odası
E) Yatak odası
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder